joi, 3 iulie 2008

BANCUL ZILEI

Bancul 1
Un mare concern realizează un supercalculator care putea răspunde aproape la orice întrebare, drept care se convoacă presa şi se invită o persoană din sală să-şi spună numele, domiciliul şi să formuleze întrebarea. După cîteva momente de rumoare, se ridică un tip şi spune:- Sînt Corcadase John din Blatonia şi am următoarea întrebare: ce face tatăl meu acum?Dupa cîteva secunde, sistemul răspunde:- Tatăl dumneavoastră este la pescuit.La care tipul replică stîrnind un hohot uriaş de rîs:- Tata-i mort de zece ani!După vreo cateva luni, timp în care hardiştii şi softiştii au muncit sub teroare, respectivul concern îl cheamă pe cel cu întrebarea, rugîndu-l ca pentru a testa sistemul să reformuleze întrebarea. Tipul acceptă şi reformulează:- Sunt Corcadase John din Blatonia şi am urmatoarea întrebare: ce face acum soţul mamei mele?La care sistemul răspunde prompt:- Soţul mamei dumneavoastră-i mort de zece ani, dar tatăl dumneavoastră este la pescuit!

Bancul 2
-Tata, cum am am aparut eu pe lume?
- Pai , fiule, cred ca intr-o zi tot ai sa afli!
Pai, eu si cu maica-ta intr-o zi am intrat intr-o camera de chat a Yahoo-ului. Am aranjat apoi o intalnire via e-mail cu maica-ta si ne-am intalnit intr-un internet cafe virtual. Ne-am strecurat intr-o camera privata, unde maica-ta a fost de acord cu un download din hard-ul meu. Imediat ce eram gata de upload, am descoperit ca nici unul dintre noi nu folosise firewall-ul si fiindca deja era prea tarziu sa dam delete, noua luni mai tarziu a aparut un mic popup binecuvantat care a tipat din toti rarunchii: You've got a m@le!

Niciun comentariu:

Motor de cautare

căutare personalizată

Rezultatul cautarii