miercuri, 2 decembrie 2009

Management by Negotiation: critica

Management by Negotiation: critica
Business Week afirma că 70% dintre manageri au dificultăți atunci când trebuie să-și critice subordonații. Vina este de obicei reciprocă, atât managerul cât și subordonatul acționând în sensul evitării, diluării sau distorsionării mesajului critic.
Vicleșug: Atunci când trebuie să critici, fă-o între patru ochi. Prezența altora va determina comportamente de apărare, pentru salvarea stimei de sine.
Exprimă clar și ferm ceea ce te nemulțumește în privința comportamentului angajatului. Nu te lega de personalitatea lui, intri pe teren minat și șansele de îmbunătățire sunt minime.
Critică doar comportamentul, care se poate îmbunătăți.
Nu spune „Ești leneș”, spune „Rezultatele departamentului tău sunt sub așteptări”.

Niciun comentariu:

Motor de cautare

căutare personalizată

Rezultatul cautarii